• 24/05/2013
  • door Jan Rajtoral

Voor ondernemers die commercieel succes willen boeken met hun website, is één ding van cruciaal belang: gevonden worden in zoekmachines. Hoe werkt een zoekmachine en wat komt er bij kijken om hoog te scoren? De zoekende klant Meer dan 80% van de…

Lees Artikel
  • 24/05/2013
  • door Jan Rajtoral

Succesvol zijn met je website begint met hoog scoren in zoekmachines. Google licht een tipje van de sluier en geeft tien tips om dit voor elkaar te krijgen. 1. Denk als een bezoeker van je website. Op je website moeten de woorden…

Lees Artikel
  • 25/12/2011
  • door Jan Rajtoral

Ik heb voor de Nederlandse blog Emerce (een blog voor beslissers in online business, media en marketing) een guest post geschreven over het weigeringspercentage (bounce rate) van websites. In dit artikel leg ik uit wat weigeringspercentage is, maar ik draag ook een…

Lees Artikel