SEO ranking factoren zijn de criteria waarmee het algoritme van een zoekmachine bepaalt in welke volgorde de zoekresultaten worden getoond. Deze zijn doorgaans bedoeld om de kwaliteit en relevantie van een webpagina te beoordelen. Deze factoren evolueren constant naarmate het algoritme van…
Google Analytics is een tool die gebruikt kan worden om vrijwel alle activiteiten op je website te volgen en inzichtelijk te maken. Zowel verkeer naar jouw website, op jouw website als van jouw website kun je meten. 55% van de bestaande websites…
Het lijkt wel alsof online zichtbaarheid de oplossing is voor elk bedrijf. Als je maar genoeg zichtbaar op het web bent, komen de prospects vanzelf. Online zichtbaarheid is vooral een must voor organisaties die actief zijn in de Business-to-Business (B2B) markt. Wil…
Het is voor jou – als eigenaar van een website of webshop – natuurlijk belangrijk om ervoor te zorgen dat je site(s) goed werken voor jouw organisatie. Ongetwijfeld ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om deze website(s) te verbeteren, waarbij…
Google heeft onlangs aangekondigd dat ze hun algoritme weer zullen gaan aanpassen, hun motivatie achter deze aanpassing is om van het internet een meer mobielvriendelijke plek te maken. Vanaf 21 april 2015, zal mobielvriendelijkheid als een ranking factor gelden. In de afgelopen…