Logo Design 2007-12

Het (bedrijfs)logo is DE eerste ‘bouwsteen’ naar een passende, onderscheidende en herkenbare huisstijl. Achter een goed logo gaat een heleboel werk schuil: typografie, kleuren, uitstraling en vormtaal zijn maar een paar zaken waarop gelet dient te worden.

Brix Makelaars

Na goedkeuring van het logo heeft gonzodesign vervolgens ook nog het ontwerp gemaakt voor de visitekaartjes en het briefpapier, het hele traject was binnen één maand afgerond.

Intragens

gonzodesign heeft in opdracht van Studio Brederoo een nieuw onderscheidend logo ontworpen en deze ook toegepast in het briefpapier.

Botab

Dit logo is door gonzodesign ontworpen en gerealiseerd voor Botab, een bouw- en onderhoudstechnisch adviesbureau (logo is o.a. opgenomen in de LogoPond Logo Gallery).

51Colours

Allereerst moest een logo ontworpen worden voor deze ‘handelsonderneming’, waarbij één van de vereisten voor het logo was dat deze een typografisch karakter (zonder beeldmerk, symbool of icoon) moest hebben, het logo-font is zelf ontworpen.

DressCode

DressCode is een mode-winkel in Beijing die zich richt op de Chinese (upper) middle-class vrouwen, hiervoor moest een logo en een brochure worden ontworpen (zelfontworpen lettertype).

Ontwerp Specificaties

Items: diverse logo designs.

Software: Adobe Illustrator.

Kleuren: In overleg met de klanten en worden middels PMS kleur vastgelegd.

Bijzonderheden: zelfgemaakt Logo lettertypes, v.v. huisstijlmanagement.

Tags: