• 31/03/2020
  • door Jan Rajtoral

Kleurenpsychologie is enorm waardevol voor iedereen die een product of zijn/haar bedrijf op de markt wil brengen. Wanneer je zaken doet dan ben je al bewust van het belang van een professioneel logo en huisstijl (corporate identity). Maar de kleurkeuze van je…

Lees Artikel
  • 29/05/2019
  • door Jan Rajtoral

Typografie is een ‘dienende kunst’ die de lezer moet ondersteunen in de leesbaarheid en begrijpelijkheid van de geschreven boodschap. Nu we een zeer groot deel van onze dagelijkse informatie niet meer vanaf papier tot ons nemen, maar via beeldschermen van laptops, tablets…

Lees Artikel
  • 20/03/2017
  • door Jan Rajtoral

Snelheid is niet altijd alles. Echter, samen met het monitoren, beveiligen, maken van backups en de zoekmachine optimalisatie (SEO) is de ‘performance’ van je website één van de 5 hoofdzaken waar jij — als site eigenaar — altijd rekening mee dient te…

Lees Artikel