Het lijkt wel alsof online zichtbaarheid de oplossing is voor elk bedrijf. Als je maar genoeg zichtbaar op het web bent, komen de prospects vanzelf. Online zichtbaarheid is vooral een must voor organisaties die actief zijn in de Business-to-Business (B2B) markt. Wil…
Website leadgeneratie is het wekken van de interesse van potentiële klanten met als doel de omzet te verhogen via je website. Voor veel bedrijven is dit een essentieel onderdeel van hun verkoopproces. Een lead is een persoon die belangstelling heeft getoond in…
Door het ontstane (oer)woud van sociale media, zoekmachine optimalisatie, print reclame, online advertising, content marketing en evenementen, kan het soms moeilijk zijn om te bepalen waar je tijd en middelen in te zetten om de meeste waarde uit jouw marketing budget te…
Een ieder die al eens website of webshop heeft laten bouwen, weet dat online vertrouwen van je bedrijf een van de moeilijkste dingen is om te realiseren. Er zijn veel factoren die invloed hebben op vertrouwen. Doordat er geen persoonlijk contact en…
Als je tegenwoordig de vele artikelen moet geloven, lijkt het alsof elk bedrijf een blog moet hebben als men er nog geen heeft. In dit artikel wil ik graag een aantal misvattingen met je delen over zakelijk bloggen, ook wel ‘corporate blogging’…