Google Analytics is een tool die gebruikt kan worden om vrijwel alle activiteiten op je website te volgen en inzichtelijk te maken. Zowel verkeer naar jouw website, op jouw website als van jouw website kun je meten. 55% van de bestaande websites…
Het is geen geheim dat lange laadtijden van een website een negatieve invloed hebben op de positie in de SERP’s, de resultaatpagina’s van zoekmachines. Een trage WordPress website is ook uit het oogpunt van gebruiksvriendelijkheid zeer onwenselijk. De gebruikers van jouw website…
Het lijkt wel alsof online zichtbaarheid de oplossing is voor elk bedrijf. Als je maar genoeg zichtbaar op het web bent, komen de prospects vanzelf. Online zichtbaarheid is vooral een must voor organisaties die actief zijn in de Business-to-Business (B2B) markt. Wil…
Website leadgeneratie is het wekken van de interesse van potentiële klanten met als doel de omzet te verhogen via je website. Voor veel bedrijven is dit een essentieel onderdeel van hun verkoopproces. Een lead is een persoon die belangstelling heeft getoond in…
WordPress heeft sinds de introductie in 2003 een lange weg afgelegd en is al een paar jaar het meest populaire CMS (Content Management System). Hierdoor zal het geen verrassing zijn dat er letterlijk duizenden WordPress thema’s en sjablonen beschikbaar zijn die gebruikers…