Sun Tzu Strategies

Becky Sheetz-Runkle en Mark McNielly zijn ‘thought leaders’ met een bewezen visie binnen de marketingstrategie die is gebaseerd op de eeuwenoude principes van SunTzu. Ze zijn vooral actief met het schrijven van boeken en het geven van lezingen over leiderschap en ondernemerschap, vooral gefocust op de federale sector en de academische wereld.

Opdracht:

Sun Tzu Strategies wilde hun bestaande WordPress website responsive maken, zodat de website ook goed in te lezen zou zijn voor alle mobiele apparaten. Verder wilden ze de mogelijkheid hebben om op elke willekeurige pagina een extra Call-To-Action veld te laten verschijnen met een custom titel, broodtekst en een linkbutton.

Oplossing:

De grootste uitdaging was om een nieuwe navigatie menu te coderen die 3 niveau’s diep is! In de desktop versie werkt het hoofdmenu middels ‘hover’ waardoor de gebruiker alle menu-items kan bereiken, op mobiel is dit gedaan door gebruik te maken van een ‘dropdown’ menu, waarbij de onderliggende menu-items tevoorschijn komen.

De layout en ontwerp zijn ook aangepast — waar nodig — om de site volledig responsive te krijgen. De sidebar is o.a. weggehaald en het logo is nu hoofdzakelijk opgebouwd in CSS en echte tekst, waar het voordien een foto banier was met het logo en platte tekst.

Ontwerp Specificaties

Platform/CMS: WordPress

Techniek: HTML5, CSS3, PHP, jQuery

Responsive: Ja

Aanpassingen: Responsive Layout, nieuwe Navigatie (Walker-Nav), custom CTA’s op pagina’s invoegen, etc.

Responsive WordPress Theme voor SunTzuStrategies.com

Tags: , ,

Offerte Aanvraag