Abacus & Beeyond

Sinds 1993 is Abacus zeer betrokken bij klanten in de retailbranche. Om organisaties te helpen rendement uit data te halen, inventariseert Abacus de processen en behoeftes binnen de desbetreffende organisatie. Op basis daarvan brengen zij een strategisch advies uit op het gebied van automatisering.

Opdracht:

Na een goed en constructief gesprek met de klant Abacus, is nostromo samen met gonzodesign met een gedegen plan gekomen om de website te vernieuwen. O.b.v. dit nieuwe responsive WordPress theme is er ook nog een tweede website worden gepubliceerd voor hun Master Data Management (MDM) systeem, Beeyond.

Oplossing:

Nadat de wireframes waren goedgekeurd door de klant, is er begonnen aan de bouw van de website en het maken van een custom icon font. In dit responsive WordPress theme zijn een aantal zaken ingebouwd, zoals een theme options page om de inhoud van de slider (homepage), en o.a. alle adres-, contactgegevens en Google Map in te kunnen vullen.

Er is ook een behoorlijk grote flexibiliteit ingebouwd om de klant de content te kunnen laten beheersen door o.a. gebruik te maken van widgets (sidebars), Advanced Custom Fields voor het invullen van Call-to-Action banners, en TinyMCE buttons om Tabs, Toggles, link knoppen, etc. toe te voegen aan de inhoud van alle pagina’s en/of artikelen.

Een nieuw design, nieuwe menu structuur, volledig responsive en een aantal custom SVG iconen maken deze websites helemaal af.

Ontwerp Specificaties

Platform/CMS: WordPress

Techniek: HTML5, CSS3, PHP, jQuery, Ajax

Responsive: Ja

Bijzonderheden: custom icon font, Theme Options, custom post type voor services en testimonials, topbanner obv. conditional tags, nadruk op SEO en performance.

Tags: , ,

Offerte Aanvraag